Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

opony letnie - co myślicie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez Mach
    Ja do O2 fabrycznie dostalem Bridgestone Turanza ER30 205/55/16... ciekawy jestem co to za kartofle... bo dostalem je do bagaznika (wiec mam noweczki) a na felgach mialem zimowki.
    Nie wiem nawet czy je pomecze w sezonie bo nastawiam sie na zakup 17" na lato wiec pewnie te Bridgestone-ki sprzedam jako noweczki :twisted:
    dostałem takie fabrycznie, IMO sa bardzo OK jak Twoja cena bedzie dobra to moze wezme do siebie :wink: , bo u mnie przednie raczej szybko się skończą :diabelski_usmiech
    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
    http://www.disi-tune.pl
    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
    Był WRX
    Była Octa

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez MisiekWAW
      dostałem takie fabrycznie, IMO sa bardzo OK jak Twoja cena bedzie dobra to moze wezme do siebie :wink: , bo u mnie przednie raczej szybko się skończą :diabelski_usmiech
      k jak tylko bede sprzedawal to wrzuce na forum ale jakby co to bede pamietal ze byles pierwszy jak Ci cena podejdzie :wink:
      na razie nie podjalem jeszcze decyzji kiedy bede 17" wiec zatrzymam je jeszcze sobie na wszelki wypadek :|
      A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Mach
        k jak tylko bede sprzedawal to wrzuce na forum ale jakby co to bede pamietal ze byles pierwszy jak Ci cena podejdzie :wink:
        na razie nie podjalem jeszcze decyzji kiedy bede 17" wiec zatrzymam je jeszcze sobie na wszelki wypadek :|
        też się zastanawiam nad 17" ale nie wiem jak to bedzie :roll:
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez Mach
          Niestety GY EAGLE NCT5 sa mocno przecietne :cry:
          Mialem takie w rozmiarze 195/65/15 fabrycznie z MegankaII... bleeee szybko zmienilem (na 17"). Jak dla mnie troche nie pewne na mokrym i w zakretach. Byc moze duzy wplyw mial na to zachowanie "kartoflany" (czyt. baloniasty) rozmiar tych gum... ale fakt faktem nie kupilbym ich drugi raz :twisted:
          no właśnie. tak to jest z subiektywną oceną użytkowników... ja wolę polegać na teoretycznie obiektywnych testach - w sumie nie wypadają tam źle test NCT 5. Ja wróciłem u siebie do rozmiaru seryjnego (205/50 R17) - zależy mi bardziej na dobrej elastyczności, niż na starcie - dlatego zrezygnowałem z obecnych 225. Martwi mnie w nich tylko niski indeks prędkości (tylko W), ale i tak niezbyt często jeździ się >270 km/h k :wink: :wink:. Tak naprawdę wszystko jak zwykle wyjdzie w praniu - dlatego czekam już na wiosnę

          Pozdr,
          BP
          była mocna Octa, a jest konik
          Greckie Delikatesy

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez BaPit
            no właśnie. tak to jest z subiektywną oceną użytkowników... ja wolę polegać na teoretycznie obiektywnych testach - w sumie nie wypadają tam źle test NCT 5
            obiektywne testy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: naiwniak :szeroki_usmiech :wink:
            zapominasz chyba, że ta sama opona w różnych rozmiarach może się zupełnie inaczaj zachowywać... zresztą nie moje małpy, nie mój cyrk :szeroki_usmiech
            Ojciec miał NCT5 i nie był specjalnie zadowolony. Okreslał je jako "takie sobie" i że daleko im do Eagle Ventura które miał w 406 ale że były dużo lepsze od P6000 które też miał w 406 :idea:
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez MisiekWAW
              obiektywne testy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: naiwniak :szeroki_usmiech :wink:
              przecież wyraźnie napisałem teoretycznie :wink: :lol: :wink:

              Zamieszczone przez MisiekWAW
              zapominasz chyba, że ta sama opona w różnych rozmiarach może się zupełnie inaczaj zachowywać...
              nie zapominam, ale w tych testach zauważyłem, że im większa, tym lepiej się sprawuje... fakt, faktem, że 17tek nie testowali tam :roll:

              Zamieszczone przez MisiekWAW
              Ojciec miał NCT5 i nie był specjalnie zadowolony. Okreslał je jako "takie sobie" i że daleko im do Eagle Ventura które miał w 406 ale że były dużo lepsze od P6000 które też miał w 406 :idea:
              no zobaczymy, jak będzie u mnie. na pewno lepiej, niż na obecnych - nie dość, że nienajlepszych, to jeszcze dość mocno sfatygowanych :roll: :cry: ops:

              Pozdr,
              BP
              była mocna Octa, a jest konik
              Greckie Delikatesy

              Komentarz


              • #32
                Ja od dwóch sezonów mam pirelli P6 205/65r15, jestem zadowolony

                Komentarz


                • #33
                  Witam,
                  jeżdżę na Bridgestonach 205/55/16. Są super i polecam. Nawet w zimie jeździły choć tego nie polecam :wink:

                  Komentarz


                  • #34
                    qrde kjażdy chwali to co ma .... :roll: i co tu wybrać :cry:
                    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                    www.wasilewski-foto.pl
                    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                    Komentarz


                    • #35
                      Ja bym stawiał na jakieś Pirelli lub Dunlop. Osobiście polecam Pirelli P Zero Nero.

                      Komentarz


                      • #36
                        szkoda tylko, że im lepsza opona w sensie właściwości jezdnych, tym się szybciej zużywa...

                        Komentarz


                        • #37
                          tydzień temu zakupiłem okazyjnie nówki 225/45/17 Micheliny Piloty Sport PS2 o indeksie do 300 Km/h :lol: :lol: ....bieżnik jest kozak....ciekawe jak sie bedą spisywać....jezeli conajmniej tak dobrze jak stary Exalto to juz bedzie dobrze..... :roll:

                          Komentarz


                          • #38
                            mi sie wydaje ze juz na 205/55/16 jest strasznie twardo :|
                            takze podziwiam Cie EŁ!

                            Komentarz


                            • #39
                              zakupiłem okazyjnie
                              jak okazyjnie ...wyślij na priwa? i gdzie?
                              ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                              www.wasilewski-foto.pl
                              KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez zeb
                                mi sie wydaje ze juz na 205/55/16 jest strasznie twardo :|
                                takze podziwiam Cie EŁ!
                                wszystko jest kwestią przyzwyczajeń :wink: dla mnie jest za miękko :diabelski_usmiech
                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                http://www.disi-tune.pl
                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                Był WRX
                                Była Octa

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez MisiekWAW
                                  wszystko jest kwestią przyzwyczajeń :wink: dla mnie jest za miękko :diabelski_usmiech
                                  No tak, jak sie taczka jezdzilo to teraz miekko :diabelski_usmiech

                                  Ale 225/45/17 to wcale nie jest taka twarda opona. Bez przesady.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    wczoraj załozyłem cały zestawik na autko i pierwsze wrażenia:

                                    troche cięzej chodzi kierownica w czasie jazdy...ale mi sie to podoba....wrazenie lepszej sterowności,
                                    autko wkońcu zaczeło jechac tam gdzie ja chce a nie tam gdzie go opony tudzież podmuch wiatru zaprowadza... :szeroki_usmiech
                                    przestało zbaczac z nadanego kierunku jazdy...przedtem lubiło sobie uciec...to w lewo...to w prawo...to znów w lewo... :?
                                    i o dziwo na naszych przecietnych dziurach typu studzienki, torowiska, itepe stało sie bardziej komfortowe..przedtem było bardziej nerwowe, przeskakiwało itp...teraz o wiele lepiej wybiera mniejsze nierównosci...wieksze nie wiem bo staram sie omijac :szeroki_usmiech
                                    bardziej słychac szum opon....ale to pryszcz

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez
                                      wczoraj załozyłem cały zestawik na autko i pierwsze wrażenia:

                                      troche cięzej chodzi kierownica w czasie jazdy...ale mi sie to podoba....wrazenie lepszej sterowności,
                                      autko wkońcu zaczeło jechac tam gdzie ja chce a nie tam gdzie go opony tudzież podmuch wiatru zaprowadza... :szeroki_usmiech
                                      przestało zbaczac z nadanego kierunku jazdy...przedtem lubiło sobie uciec...to w lewo...to w prawo...to znów w lewo... :?
                                      i o dziwo na naszych przecietnych dziurach typu studzienki, torowiska, itepe stało sie bardziej komfortowe..przedtem było bardziej nerwowe, przeskakiwało itp...teraz o wiele lepiej wybiera mniejsze nierównosci...wieksze nie wiem bo staram sie omijac :szeroki_usmiech
                                      bardziej słychac szum opon....ale to pryszcz
                                      qrna, znajdź deszcze i wrażenia z mokrego opowiedz :szeroki_usmiech
                                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                      http://www.disi-tune.pl
                                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                      Był WRX
                                      Była Octa

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        :szeroki_usmiech ...albo przynajmniej polewaczke co? :szeroki_usmiech ...narazie musze je dotrzec troszke bo wczoraj to jak na łyzwach :diabelski_usmiech

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Zamieszczone przez
                                          :szeroki_usmiech ...albo przynajmniej polewaczke co? :szeroki_usmiech ...
                                          też k

                                          Zamieszczone przez
                                          narazie musze je dotrzec troszke bo wczoraj to jak na łyzwach :diabelski_usmiech
                                          normalka na n00fkach 8)
                                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                          http://www.disi-tune.pl
                                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                          Był WRX
                                          Była Octa

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Nokian'y są dobre k

                                            Bodaj NRHi

                                            Generalnie dobre opony kosztują.


                                            Ps.

                                            225/45/17 wcale nie jest jakiś straszny :diabelski_usmiech
                                            www.soft-car.pl
                                            www.chiptuning-gdansk.pl


                                            - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                            - Wyłączanie DPF
                                            - Hamownia Obciążeniowa

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              jest jeszcze jeden plus 17...na swiatłach co drugi kce sie ciąć.... :lol: :lol: :szeroki_usmiech

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Zamieszczone przez
                                                jest jeszcze jeden plus 17...na swiatłach co drugi kce sie ciąć.... :lol: :lol: :szeroki_usmiech
                                                to jesteś w swoim żywiole :twisted: zakładam 17tki :diabelski_usmiech
                                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                http://www.disi-tune.pl
                                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                Był WRX
                                                Była Octa

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  niom.....to straszne jak na swiatłach człowiek stoi w bojowym nastroju a tu nawet ztunigowane matizy go olewają... :lol: :szeroki_usmiech .

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    niesety na naszych koleinach 215 czy 225 w samochodach osobowych szybko traca krawędzie tak zwane złączenie barku z czołem opony , co do opon conti sportcontact2 , naprawde wyczynowa z a " przystepna cene" :lol: . nokiany szybko sie wybijają , trzeba uwazac na zawieszenie
                                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                                    GVI 1.4TSI
                                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X